Teczki z logo jako pomysł na promocję firmy

Najlepsze pomysły na promocję firmy są zwykle najprostsze. Zdarza się, że przedsiębiorcy nie dostrzegają potencjału w drobiazgach, które są ponadczasowym nośnikiem reklamy, stanowią praktyczny gadżet dla klientów i nie obciążają zanadto firmowego budżetu. Przykład? Teczki ofertowe – dawniej służyły do przechowywania dokumentów, dziś stanowią idealne dopełnienie prowadzonej identyfikacji wizualnej firmy.

 

Jakie informacje powinny znaleźć się na teczce?

 

Wbrew pozorom sprawdza się tu zasada im mniej, tym lepiej. Klienci nie będą zadowoleni z natłoku treści, która na powierzchni teczki reklamowej nie może być czytelna. Wystarczą najważniejsze informacje:

  • nazwisko właściciela,
  • nazwa przedsiębiorstwa,
  • adres siedziby firmy,
  • dane kontaktowe,
  • NIP.

Znacznie większą rolę odgrywać będzie projekt graficzny, który musi być kojarzony w profilem prowadzonej działalności. Najbezpieczniejszym wyjściem, w przypadku jakichkolwiek dylematów, będzie logo. Klienci, którzy rozpoznają znak firmowy nie będą mieć żadnych wątpliwości z jaką firmą i jakimi usługami mają do czynienia. Nowoczesne teczki reklamowe posiadają specjalne wycięcia na wizytówki. To właśnie wizytówka w dużej mierze będzie oddziaływała na profesjonalny wizerunek firmy w oczach klientów.

 

Jakich efektów można się spodziewać po zastosowaniu teczek reklamowych, jako element strategii reklamowej?

 
Przede wszystkim jest to idealny sposób na dopełnienie identyfikacji wizualnej, o czym zresztą początkowo była mowa. Kolejna kwestia to pokazanie klientowi swojego szacunku do jego osoby – podpisane umowy, rachunki i dokumenty wręczone w eleganckiej i funkcjonalnej teczce reklamowej wyglądają zdecydowanie bardziej profesjonalnie, pokazują również, że firma nie oszczędza na swoich klientach. Więcej na http://www.opengift.pl/teczki-reklamowe,c-38.html

Dodaj komentarz